Regulamin

Zmiany w Regulaminie z dnia 14.02.2024 r.


Uczestnictwo


[...]


2.7 Uczestnik, biorący udział w Wydarzeniu, akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.


[...]


Zgłoszenia


[...]


3.12 Zgłaszający jest zobowiązany podawać tylko prawdziwe informacje. Wszystkie informacje muszą być zgodne z prawdą.


3.13 Zgłaszający drużynę (kapitan), podając dane swoje oraz innych zawodników jego drużyny, potwierdza, że podane przez niego dane są zgodne z prawdą.


3.14 Organizator polega na zapewnieniach osób zgłaszających (kapitanów drużyn), że podane w zgłoszeniu informacje są zgodne z prawdą.


3.15 Przekazanie wypełnionego zgłoszenia do Organizatora Wydarzenia jest równoznaczne z tym, że wszystkie osoby wskazane jako zawodnicy drużyny przeczytały Regulamin oraz akceptują jego postanowienia; wyrażają również zgodę na przetwarzanie oraz przechowywanie przez Administratora ich danych osobowych: Imienia, Nazwiska, Wizerunku oraz innych udostępnionych danych.


Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do wypełnienia Oświadczenia, znajdującego się w plikach zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem: https://eventy.zs14.rgbpc.pl/downloads.php. oraz dostarczenia go do Organizatora Wydarzenia we wskazanym terminie.


3.16 Organizator może wymagać od zgłoszonych wcześniej drużyn do ponownego wysłania zgłoszenia drużyny do Wydarzenia, wypełnionego zgodnie z nowymi postanowieniami Regulaminu. Uczestnicy są zobowiązani do przesłania zgłoszenia wypełnionego zgodnie z nowymi wytycznymi do wyznaczonego przez Organizatora terminu. W przypadku nie zastosowania się do postanowienia Organizatora może on wykluczyć drużynę z Wydarzenia, nawet jeśli wcześniej jej zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie.


Wstęp


1.1. Niniejszy regulamin określa zasady i warunki uczestnictwa w Szkolnych Turniejach (dalej: Turnieje, Turniej, Wydarzenia, Wydarzenie).


1.2 W niniejszym regulaminie będą stosowane oznaczenia mówiące o dedykacji konkretnych punków niniejszego regulaminu dla konkretnych platform/aplikacji (gier) które mogą być wykorzystywane w Turniejach:


- [CS] - aplikacje (gry) z rodziny Counter-Strike

- [LoL] - aplikacja (gra) League of Legends


1.3. Turnieje ma na celu promowanie zdrowej rywalizacji, integracji uczniów, rozwijanie umiejętności związanych z grami oraz propagowanie idei e-sportu.


1.4. Organizatorem Turniejów w imieniu Zespołu Szkół nr 14 Warszawie jest zespół tworzący dany turniej w danym roku.


Uczestnictwo

2.1. Uczestnikami Turniejów mogą być uczniowie Szkoły, którzy zgłosili swoje uczestnictwo zgodnie z regulaminem.


2.2. Każdy uczestnik Turniejów zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem oraz przestrzegania jego postanowień.


2.3. Uczestnictwo w Turniejach jest dobrowolne i bezpłatne.


2.4. Uczestnik Turniejów, podczas zgłaszania swojego udziału, musi wyrazić zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych przez Organizatora w celach związanych z organizacją i przeprowadzeniem Turnieju.


2.5. W przypadku uczestników niepełnoletnich, zgoda na przetwarzanie danych osobowych musi być wyrażona przez rodzica lub opiekuna prawnego uczestnika. W zgłoszeniu należy załączyć odpowiednie oświadczenie od rodzica lub opiekuna prawnego od każdego uczestnika. Przykładowe oświadczenie jest na końcu tego dokumentu.


2.6 Uczestnictwo w Turniejach wymaga posiadania odpowiedniej licencji cyfrowej na platformę i/lub aplikację (grę) wybraną do rozgrywek. Wymagane jest również konto Discord.


2.7 Uczestnik, biorący udział w Wydarzeniu, akceptuje postanowienia niniejszego regulaminu.


Zgłoszenia

3.1. Zgłoszenia uczestnictwa przyjmowane są przez Organizatora w ściśle ustalonym terminie dla każdego Turnieju.


3.2. Zgłoszenie powinno zawierać dane wyznaczonej liczby zawodników dla konkretnego Wydarzenia (np. 5 zawodników + 1 zastępstwo w razie nieobecności). Kolejno: imię, nazwisko, klasę ucznia, nazwę drużyny, nazwę użytkownika platformy/aplikacji oraz nazwę użytkownika Discord (używając formatu Nazwa#1234) do kontaktu.


3.3. Drużyny muszą składać się z tylu zawodników ile przewiduje Organizator Turnieju oraz mogą mieć jedno zastępstwo.


3.4. Każdy uczestnik może należeć tylko do jednej drużyny.


3.5 Osoba wpisana w zgłoszeniu jako pierwsza jest traktowana przez organizatora jako kapitan drużyny.


3.6 Organizator umożliwia wysłanie zgłoszenia poprzez gmail’a na adres:

administracja.eventy@chmura.zs14.edu.pl.


3.7 Poprawne zgłoszenie powinno zostać wysłane z domeny szkolnej (chmura.zs14.edu.pl). Organizator zastrzega sobie nieprzyjmowanie zgłoszeń z innej domeny niż wyżej wymieniona.


3.8 Organizator zastrzega sobie prawo sprecyzowania jakie zgłoszenia i wedle jakich wytycznych będą przyjmowane dla konkretnych Wydarzeń.


3.9 Zgłoszenie niespełniające wymagań i wytycznych postawionych przez Organizatora może zostań odrzucone lub skierowane do ponownego uzupełnienia go przez osobę zgłaszającą.


3.10 Organizator zastrzega sobie prawo do odrzucenia zgłoszeń spełniających wymagania oraz zgłoszonych w prawidłowym terminie z wyraźnie wskazanego powodu przez Organizatora.


3.11 Jeśli powodem wskazanym w punkcie 3.10 jest nieprzewidziany brak miejsc, to w tym przypadku kolejność zgłoszeń decyduje o odrzuceniu zgłoszenia.


3.12 Zgłaszający jest zobowiązany podawać tylko prawdziwe informacje. Wszystkie informacje muszą być zgodne z prawdą.


3.13 Zgłaszający drużynę (kapitan), podając dane swoje oraz innych zawodników jego drużyny, potwierdza, że podane przez niego dane są zgodne z prawdą.


3.14 Organizator polega na zapewnieniach osób zgłaszających (kapitanów drużyn), że podane w zgłoszeniu informacje są zgodne z prawdą.


3.15 Przekazanie wypełnionego zgłoszenia do Organizatora Wydarzenia jest równoznaczne z tym, że wszystkie osoby wskazane jako zawodnicy drużyny przeczytały Regulamin oraz akceptują jego postanowienia; wyrażają również zgodę na przetwarzanie oraz przechowywanie przez Administratora ich danych osobowych: Imienia, Nazwiska, Wizerunku oraz innych udostępnionych danych.


Osoby niepełnoletnie zobowiązane są do wypełnienia Oświadczenia, znajdującego się w plikach zamieszczonych na stronie internetowej pod adresem: https://eventy.zs14.rgbpc.pl/downloads.php.


3.16 Organizator może wymagać od zgłoszonych wcześniej drużyn do ponownego wysłania zgłoszenia drużyny do Wydarzenia, wypełnionego zgodnie z nowymi postanowieniami Regulaminu. Uczestnicy są zobowiązani do przesłania zgłoszenia wypełnionego zgodnie z nowymi wytycznymi do wyznaczonego przez Organizatora terminu. W przypadku nie zastosowania się do postanowienia Organizatora może on wykluczyć drużynę z Wydarzenia, nawet jeśli wcześniej jej zgłoszenie zostało rozpatrzone pozytywnie.


Formaty Turniejów

4.1. Turnieje domyślnie rozgrywane są w formacie drabinki rozgrywkowej, z rundą przegranych, jeśli liczba drużyn uczestniczących przekroczy 8.


4.2. Mecze domyślnie rozgrywane są w systemie Best of 1 (BO1), a finał w systemie Best of 3 (BO3).


4.3. Mapy domyślnie wybierane są zgodnie z aktualną pulą map dostępną w oficjalnych rozgrywkach danej platformy/aplikacji.


4.4. Organizator może dostosować format Turnieju w zależności od liczby zgłoszonych drużyn i założeń które są stawiane na początku Turnieju.


Zasady rozgrywek

5.1. Wszystkie mecze muszą być rozgrywane zgodnie z zasadami fair play oraz niniejszym regulaminem.


5.2. Drużyny muszą zgłosić się na serwer lub inne miejsce wyznaczone przez Organizatora na 15 minut przed rozpoczęciem meczu.


5.3. [CS] Każdy mecz rozpoczyna się rundą nożową, która decyduje o wyborze strony startowej (CT lub T).


5.4. [CS] W przypadku braku jednoznaczności w punkcie 5.3, Organizator podejmuje decyzję o kontynuacji meczu.


Postępowanie w przypadku nieprzestrzegania regulaminu

6.1. Organizator zastrzega sobie prawo do ukarania uczestników za nieprzestrzeganie niniejszego regulaminu, włącznie z dyskwalifikacją drużyny lub zawodnika.


6.2. W przypadku wykrycia oszustw, takich jak używanie cheatów, programów wspomagających lub innych nieuczciwych działań, uczestnik zostanie natychmiast zdyskwalifikowany, a jego drużyna może zostać ukarana.


6.3. Uczestnicy są zobowiązani do zachowania szacunku wobec innych uczestników, Organizatora i sędziów. Obraźliwe, wulgarne lub dyskryminujące zachowanie może prowadzić do ukarania, włącznie z dyskwalifikacją.


6.4. W przypadku zaistnienia sporów lub sytuacji nieuregulowanych przez niniejszy regulamin, ostateczną decyzję podejmuje Organizator.


Nagrody

7.1. Organizator konkretnego Turnieju wyznacza wymagania według których przydzielane są nagrody dla drużyn i/lub zawodników.


7.2. Rodzaje i wartości nagród zostają przedstawione przez Organizatora przed rozpoczęciem Turnieju.


7.3. Nagrody są nieprzekazywalne i nie można ich zamienić na ekwiwalent pieniężny.


Postanowienia końcowe

8.1. Udział w Turniejach oznacza akceptację niniejszego regulaminu przez uczestnika oraz zastosowanie się do obowiązków wynikających z załącznika z obowiązkami (3. Obowiązki) oraz zapoznanie się ze strukturą organizacji w załączniku (2. Organizacja).


8.2. Organizator zastrzega sobie prawo do wprowadzenia zmian w regulaminie, o ile nie wpłynie to na prawa uczestników nabytych przed wprowadzeniem zmian.


8.3. Organizator zastrzega sobie prawo do odwołania Turnieju z ważnych przyczyn, o czym uczestnicy zostaną poinformowani.


8.4. W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem, obowiązują przepisy prawa polskiego.


8.5. Wszelkie pytania, wątpliwości oraz uwagi dotyczące Turnieju należy kierować do Organizatora.


Administrator danych osobowych

9.1 Administratorem danych osobowych są Organizatorzy oraz szkoła.


9.2 Administrator danych osobowych zobowiązany jest do ochrony tych danych i nie udostępnianiu ich w sposób wykraczający poza założenia tego regulaminu.


Organizacja


Termin

1.1 Planowany start pierwszych rozgrywek jest określany przez Organizatora po zakończeniu przyjmowania zgłoszeń.


1.2 Przewidywany czas trwania turniejów może się różnić i jest zależny od liczby zgłoszonych uczestników.


1.3 Rozgrywki mogą się odbywać przez cały tydzień w godzinach pozaszkolnych oraz w szczególnych przypadkach w godzinach zajęć lekcyjnych.


1.4 Ostateczny termin przyjmowania zgłoszeń uczestników ustanowiony jest przez Organizatora konkretnego Wydarzenia i podany jest w informacjach przypisanych do Wydarzenia.


1.5 Uczestnicy zostaną najpóźniej poinformowani 1 dzień roboczy przed rozgrywkami o dokładnej godzinie i dniu odbycia rozgrywek ich drużyny.


1.6 Uczestnik powinien się stawić w wyznaczonej sali/lub miejscu 15 minut przed ustaloną godziną.


1.7 Czas przewidziany na jedną rozgrywkę jest zależny od jej typu i formatu Turnieju.


1.8 Ustalona godzina rozpoczęcia o której mowa w punkcie 1.5 uwzględnia przygotowanie tzn. skonfigurowanie stanowiska przez uczestników oraz sprawdzenia poprawności działania sprzętu.


1.9 Jeśli miejsce rozgrywki nie ma charakteru zdalnego i jest ona przeprowadzana na stanowiskach przygotowanych przez Organizatora to godzina o której mowa w punkcie 1.5 uwzględnia również rozgrzewkę przeprowadzaną we własnym zakresie przez drużyny.


Miejsce

2.1 Turnieje stacjonarne lub ich części mogą być rozgrywane na terenie Zespołu Szkół nr 14 w Warszawie reszta rozgrywek odbywa się w charakterze zdalnym, chyba, że Organizator Turnieju przewidział inaczej.


Sprzęt komputerowy

3.1 Jeśli miejsce o którym mowa w punkcie 2.1 nie jest w charakterze zdalnym to Organizator zobowiązany jest do: w każdej z wyznaczonych sal przygotować minimum stanowisk komputerowych umożliwiających przeprowadzenie rozgrywek.


3.2 Każde stanowisko zostanie wyposażone w adekwatny sprzęt komputerowy oraz programy wymagane do przeprowadzenia założeń turnieju. Organizator zastrzega sobie prawo do niejednorodności tych stanowisk tzn. stanowiska mogą odbiegać i różnić się od siebie pod względem wydajności i jakości części składowych.


3.3 Sprzęt audio nie zostanie dostarczony przez organizatora i uczestnik powinien mieć własny sprzęt taki jak słuchawki i mikrofon.


3.4 Sprzęt peryferyjny przewidziany przez organizatora może zostać zastąpiony przez uczestnika jego własnymi urządzeniami wejścia/wyjścia.


3.5 Sprzęt własny uczestnika nie może zawierać wbudowanego oprogramowania ułatwiającego rozgrywkę lub powodującego niepoprawne działanie infrastruktury turnieju.


3.6 Organizator zobowiązany jest do zapewnienia komputera w charakterze serwerowym z oprogramowaniem umożliwiającym przeprowadzenie rozgrywek jeśli takowe jest wymagane.


Inne

4.1 Organizator przewiduje transmisje rozgrywek turniejowych na platformie twitch.tv. Biorąc udział w Turnieju uczestnik wyraża zgodę na wykorzystanie jego danych (imię, pseudonim) w celu transmitowania jego poczynań na żywo w ramach Turnieju.


Obowiązki


Uczestnik

Zgłoszenie uczestnictwa

1.1. Uczestnik jest zobowiązany do zgłoszenia swojego uczestnictwa w Turniejach zgodnie z wytycznymi Organizatora.

1.2. Uczestnik powinien podać prawdziwe i aktualne dane podczas zgłoszenia, w tym imię, nazwisko, klasę, nazwę drużyny, nazwę użytkownika platformy/aplikacji oraz adres e-mail do kontaktu.


Przestrzeganie regulaminu Turnieju

2.1. Uczestnik zobowiązany jest do zapoznania się z regulaminem Turnieju oraz przestrzegania jego postanowień.

2.2. Uczestnik ma obowiązek stosować się do decyzji Organizatora oraz sędziów Turnieju.

2.3 Uzupełnieniem tego regulaminu są informacje podane dla każdego Turnieju na tej stronie internetowej.


Fair play i szacunek

3.1. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad fair play oraz szanowania rywali, kolegów z drużyny, Organizatora i sędziów.

3.2. Uczestnik nie może stosować żadnych oszustw, cheatów, programów wspomagających ani innych nieuczciwych działań mogących wpłynąć na wynik rozgrywek.

3.3. Uczestnik musi unikać obraźliwego, wulgarnego lub dyskryminującego języka oraz zachowań wobec innych uczestników.


Punktualność

4.1. Uczestnik ma obowiązek stawienia się na serwerze gry w wyznaczonym czasie, zgodnie z harmonogramem Turnieju.

4.2. Uczestnik powinien być przygotowany na ewentualne opóźnienia i mieć cierpliwość podczas oczekiwania na rozpoczęcie meczu.


Współpraca z drużyną

5.1. Uczestnik ma obowiązek utrzymania dobrych relacji z kolegami z drużyny oraz współpracować z nimi w trakcie Turnieju.

5.2. Uczestnik zobowiązany jest do komunikacji z drużyną podczas rozgrywek, stosując się do ustalonych taktyk oraz przekazując informacje o sytuacji na mapie.


Zgłaszanie problemów i nieprawidłowości

6.1. W przypadku napotkania problemów technicznych, nieprawidłowości w trakcie Turnieju lub podejrzenia nieuczciwych działań ze strony innych uczestników, uczestnik ma obowiązek zgłosić te sytuacje Organizatorowi lub sędziom.


Promowanie wartości e-sportowych

7.1. Uczestnik Turnieju powinien dążyć do promowania wartości e-sportowych, takich jak zdrowa rywalizacja, duch sportowy, wzajemny szacunek, a także umiejętność radzenia sobie z porażką i sukcesem.


7.2. Uczestnik ma obowiązek reprezentować swoją klasę i szkołę w sposób godny i pozytywny, przyczyniając się do integracji uczniów oraz budowania atmosfery wzajemnego zrozumienia i wsparcia.


Przestrzeganie zasad platformy/aplikacji

8.1. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania zasad oraz regulacji platform/aplikacji wykorzystywanych w Turniejach, takich jak zakaz używania programów wspomagających grę (cheatów), utrzymania dobrego stanu technicznego swojego komputera oraz posiadania legalnej kopii gry.


Ochrona danych osobowych

9.1. Uczestnik ma obowiązek chronić swoje dane osobowe, w szczególności nie udostępniać swojego hasła do kont innym uczestnikom Turnieju czy osobom trzecim.


9.2. Uczestnik zobowiązany jest do przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych, nie tylko własnych, ale także innych uczestników Turnieju.


Własne stanowisko w rozgrywkach zdalnych

10.1 Uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia sobie stanowiska komputerowego wymaganego przez Organizatora oraz stabilnego łącza internetowego w przypadku rozgrywek zdalnych.


Własny sprzęt peryferyjny i słuchawki z mikrofonem

11.1. Uczestnik ma prawo przynieść własny sprzęt peryferyjny, taki jak klawiatura, myszka czy podkładka, pod warunkiem, że nie daje on nieuczciwej przewagi w rozgrywce oraz jest zgodny z wymogami technicznymi Organizatora.


11.2. Każdy uczestnik jest zobowiązany do przyniesienia własnych słuchawek z mikrofonem, które będą wykorzystywane w trakcie Turnieju. Organizator nie zapewnia słuchawek ani mikrofonów dla uczestników.


11.3. Uczestnik odpowiada za stan techniczny oraz zgodność swojego sprzętu peryferyjnego i słuchawek z mikrofonem z wymogami Turnieju. W przypadku awarii sprzętu uczestnika, Organizator nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia lub problemy w rozgrywce wynikające z tego powodu.


11.4. Przed rozpoczęciem Turnieju uczestnicy mają obowiązek zgłosić Organizatorowi, że przynieśli własny sprzęt peryferyjny i/lub słuchawki z mikrofonem. Organizator może sprawdzić sprzęt pod kątem zgodności z regulaminem oraz wymogami technicznymi Turnieju.


11.6 Uczestnik zobowiązany jest do zapewnienia, że jego sprzęt peryferyjny nie zawiera żadnego złośliwego oprogramowania, które mogłoby wpłynąć na przebieg Turnieju, bezpieczeństwo innych uczestników, czy komputery używane podczas rozgrywek.


11.5 Uczestnik nie może podłączać żadnych urządzeń peryferyjnych oraz nośników danych bez zgody organizatora.


11.6 W przypadku stwierdzenia próby wprowadzenia złośliwego oprogramowania poprzez sprzęt peryferyjny lub innego nieautoryzowanego działania, uczestnik może zostać zdyskwalifikowany, a jego drużyna może ponieść konsekwencje zgodnie z regulaminem Turnieju oraz zostanie zobowiązany do pokrycia kosztów przywrócenia urządzeń do stanu należytego.


Organizator

Komunikacja i informowanie uczestników

1.1. Organizator jest odpowiedzialny za przekazywanie informacji dotyczących Turnieju uczestnikom, w tym szczegółów dotyczących zgłoszeń, harmonogramu, regulaminu, nagród i wszelkich zmian.


1.2. Organizator powinien zapewnić jasne i zrozumiałe wytyczne, aby uczestnicy mogli łatwo zrozumieć zasady Turnieju oraz swoje obowiązki.


Współpraca ze szkołą

2.1. Organizator zobowiązany jest do współpracy ze szkołą, uzyskania wymaganych zgód i upoważnień oraz do przestrzegania zasad i procedur szkolnych w trakcie organizacji i przeprowadzania Turnieju.


2.2. Organizator powinien poinformować szkołę o wszelkich niezbędnych udogodnieniach, takich jak dostęp do pomieszczeń, sprzętu czy dostępu do sieci.


Przygotowanie serwera i stanowisk

3.1. Organizator jest odpowiedzialny za przygotowanie serwera aplikacji (gry), który będzie spełniał wymagania techniczne Turnieju, zapewniając uczciwe warunki rozgrywki dla wszystkich uczestników.


3.2. Organizator powinien zapewnić odpowiednie stanowiska dla uczestników, w tym komputery, monitory, krzesła oraz inne niezbędne elementy, chyba, że rozgrywki mają charakter zdalny.


3.3. Organizator ma obowiązek sprawdzić stan techniczny sprzętu przed Turniejem, aby zapewnić jego prawidłowe działanie oraz uniknąć opóźnień i problemów podczas rozgrywek.


Zapewnienie bezpieczeństwa uczestników i ochrony danych osobowych

4.1. Organizator jest odpowiedzialny za zapewnienie bezpiecznych warunków dla uczestników Turnieju, zarówno podczas gry, jak i w trakcie przerw czy pozostałych czynności związanych z Turniejem.


4.2. Organizator ma obowiązek przestrzegania przepisów dotyczących ochrony danych osobowych uczestników, w tym nieudostępniania danych osobowych osobom trzecim bez wyraźnej zgody uczestnika.



Sędziowanie i rozstrzyganie sporów

5.1. Organizator powinien zapewnić sędziów (Orgzanizator), którzy będą nadzorować przebieg Turnieju oraz egzekwować przestrzeganie zasad i regulaminu.


5.2. Organizator ma obowiązek rzetelnie rozstrzygać spory i problemy, które mogą pojawić się podczas Turnieju, dążąc do uczciwego i sprawiedliwego rozwiązania.


Wręczenie nagród

6.1. Organizator jest odpowiedzialny za przekazanie informacji o nagrodach uczestnikom Turnieju oraz za ich wręczenie zwycięzcom zgodnie z regulaminem i warunkami określonymi przed rozpoczęciem Turnieju.


6.2. Organizator powinien zapewnić transparentność w przyznawaniu nagród oraz uzasadnić ewentualne decyzje w przypadku kontrowersji dotyczących wyników Turnieju.


Wsparcie techniczne

7.1. Organizator jest odpowiedzialny za zapewnienie wsparcia technicznego uczestnikom w trakcie Turnieju, w tym rozwiązywanie problemów związanych ze sprzętem, serwerem gry czy łącznością.


7.2. Organizator powinien szybko reagować na zgłoszenia uczestników dotyczące problemów technicznych i dążyć do ich jak najszybszego rozwiązania, minimalizując wpływ na przebieg Turnieju.


Promowanie wartości e-sportowych i dbanie o atmosferę

8.1. Organizator zobowiązany jest do promowania wartości e-sportowych, takich jak fair play, duch sportowy, wzajemny szacunek i integracja uczniów, zarówno w trakcie przygotowań do Turnieju, jak i podczas jego trwania.


8.2. Organizator ma obowiązek dbać o pozytywną atmosferę Turnieju, zarówno między uczestnikami, jak i w relacji uczestników z Organizatorem oraz sędziami.


Sprawozdanie z Turnieju

9.1. Po zakończeniu Turnieju, Organizator ma obowiązek sporządzenia sprawozdania, w którym podsumuje przebieg Turnieju, wyniki, nagrody oraz ewentualne problemy czy uwagi. Sprawozdanie powinno zostać przekazane zarówno uczestnikom, jak i szkole.


Wypełniając swoje obowiązki jako Organizator Turnieju, Organizator przyczynia się do uczciwej i pozytywnej atmosfery rozgrywek, promuje wartości e-sportowe oraz integruje uczniów szkoły.



OŚWIADCZENIE


Ja, ……………………………………………… ,jako rodzic/opiekun prawny

……………………………………….., wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych mojego dziecka/podopiecznego przez Organizatora Turnieju ……………………………………………………………………… - w celach związanych z organizacją i przeprowadzeniem Turnieju Między klasowego w Zespole Szkół nr. 14 w Warszawie.

 

Zgoda obejmuje przetwarzanie następujących danych:

 

Imię i nazwisko uczestnika

Wizerunek w celu promocji wydarzenia

Pseudonim w grze (NazwaKontaSteam)

Dane kontaktowe: UżytkownikDiscord#1234


Jestem świadomy/świadoma, że mam prawo w każdym czasie wycofać niniejszą zgodę, co jednak spowoduje, że moje dziecko/podopieczny nie będzie mógł uczestniczyć w Turnieju. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.


Jestem świadomy/świadoma, że podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do uczestnictwa w Turnieju. Zapoznałem/am się z informacją o przetwarzaniu danych osobowych dostarczoną przez Organizatora oraz z informacją o przysługujących mi prawach.

Podpis rodzica/opiekuna prawnego:



Strona ta jest efektem starań grupy z klasy 5pi w roczniku 2023/2024.
Stworzona od uczniów dla uczniów.


ZS14 events 2023 - powered by RGBpc.pl designed and created by gugisek and leff